středa 13. července 2011

Omlouvám se! Žiji!

Moc se omlouvám, dlouho jsem tu nebyla, ale pořád žiji!
Tak mohla bych jen tak krátce říct, co je u mě nového.

1. NEWinka: Splnila jsem si sen!
Mám zrcadlovku doma! A jsem z ní hrozně moc nadšená, zatím se s ní učím, ale daří se mi fotit hodně pěkné věci. Aspoň jak pozoruji na DeviantArt a to se dostáváme k další novince.
2. NEWinka: Zaregistrovala jsem se na DeviantArt!
Možná někteří nevíte, co to DeviantArt je. Nyní Vám to trochu osvětlím.
Stručněji řečeno je to stránka plná lidí a umění. Můžete zde publikovat  jakýkoli druh umění. Můžete je i prodávat. Můžete prostě cokoli. A já si ten web zamilovala, trávím zde hodně času, což je možná důvod toho, že jsem pověsila tento blog na hřebík.
Ale teď jsou prázdniny a   mám hodně času na všechno. Takže se určitě těšte na nějaké příspěvky

Jo, asi bych zapomněla.  koncem července mě čeká fotograficko-výtvarný tábor! Těším se!

PS: Zde je můj profil s galerií na DeviantArtu!

Žádné komentáře:

Okomentovat