neděle 16. ledna 2011

Název blogu?

Nebylo lehké vybrat název.  Topila jsem se v milionech českých, anglických a dalších cizojazyčných slov. Topila jsem se několik dní. Jaký název dát mému budoucímu koníčku?  Vždyť přeci název blogu mě bude doprovázet celý kreativní život, svět ve kterém každý den, tisíce sekund, budu žít. Jelikož v blogu se budu věnovat více aktivitám než jen psaním, musela jsem najít kreativní slova. Slova, která budou zahrnovat víceméně všechny činnosti, které zde budu provádět. Moje bádání skončilo, když jsem se podívala  na všechnu elektroniku, co je kolem mě. Co je to elektronika? Nedává nám náhodou nový rozsah, novou dimenzi? Dimension. Nyní bylo docela lehké najít přívlastek, který by se hodil k dimenzi. Bylo několik možností, jak ho najít a mít tak perfektní spojení. Ale pro náročného člověka při výběru slov jako jsem já nebylo lehké něco najít.  Znovu jsem se začala topit ve slovech. Nakonec ale mě zachránila má duše, která mi pomohla najít vhodný přívlastek. Byla to ona, z Elsewherelandu. Můj boj tak skončil! Ale hledání tajemné dimenze začalo!

2 komentáře:

  1. Och, jsem úžasná! :-D Já, duše z Elsewherelandu... SERIOUSLY? :-D to je jako bych byla postava z knihy.. famózní! :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Třeba jednou postava z knihy budeš a piš :D

    OdpovědětVymazat