středa 26. ledna 2011

Nepředstavitelný pocit

Jako každý den jsem rychle pospíchal z mé pohodlné postele k nádherně připravené snídani. V hlavě jsem měl jen jedinou myšlenku, na nic jiného jsem každé ráno při snídani nemyslel. Vždy mě lákala představa myšlenku uskutečnit hned, jak vstanu z postele. Nic jiného jsem ve svém životě nemiloval. Byla to moje jediná láska, která nic nepostrádala. Měla všechno, co jsem si jako malý vždy přál. Vše měla na svém místě a při pohledu na její tvary mně poskakovalo srdce a cítil jsem, jako by se svět zastavil a byli jsme tu jen my dva. Nikdy jsem nevěřil, že to bude to pravé, co jsem celý život hledal. Celý život jsem jen hledal, ale teď jsem ji poznal, pocity, které v její blízkosti prožívám, jsou nepředstavitelné. Lásku na celý život jsem již našel.
Když jsem nevysvětlitelnou rychlostí spořádal vše, co jsem k snídani měl. Oblékl jsem se, sebral všechny věci, co jsem potřeboval a běžel za ní. Díky mé nedočkavosti, jsem cestou několikrát o něco zavadil. Nebylo to jen kvůli tomu, že jsem se na ní těšil, ale také proto, že jsem jako každé slunečné ráno zapomínal na čas a tak jsem pospíchal do práce. Zamkl jsem dveře a šel si hned užívat chvíle s ní. Stála tam, vyzařoval z ní neuvěřitelný půvab, její ladný tvar a barva byla nezaměnitelná s nijakou jinou. Nemohl jsem odolat. Šel jsem do ní. Když jsem nasedl, zaplavil mě překrásný pocit, který jsem zažíval jen u ní. Její vnitřní krása byla velice vznešená. Když jsem tam tak seděl, uvědomoval jsem si, co pro mě znamená. Nikdy jsem nechtěl nic jiného. Stačilo udělat jen jednu věc a být v tom nekrásnějším rozpoložení.
Vzal jsem do ruky svůj menší svazek zanedbaných klíčů a hned jsem ten důležitý klíč našel. Mezi všemi vyčníval svým třpytem a neobvyklým tvarem. Zastrčil jsem ho do jednoho z otvorů. V tu chvíli jsem uslyšel ten nejkrásnější zvuk, který jsem kdy mohl slyšet. Bylo to jako šum podzimních listů ale několikrát větší a hezčí. Už jen stačilo sešlápnout pedál. Na nic jiného jsem nemyslel. Najednou se stalo to, na co jsem celé ráno čekal, na ten pohyb, pohyb, který vždy obzvláštní mé ráno. Naplnil jsem můj sen, který prožívám znova a znova každé ráno. Moje auto se rozjelo!


Žádné komentáře:

Okomentovat